السبت، 13 يوليو، 2013

الوصول الى الذروة الجنسيه معا ... جسم المرأة يحتاج إلى عملية "استطلاع" دقيقة


ميزة الجنس هو أنه قابل للارتقاء والتحسين باستمرار. وقد يكون الزوجان على علم بالوسائل التي تحقق المتعة للطرف الآخر أثناء الجماع - إلا أن هناك احتمالا بوجود أساليب جديدة يمكن تجربتها لتوسيع آفاق المعاشرة والدخول في عوالم أخرى من المتعة والإشباع.


هذه المسألة تكتسب أهمية خاصة إذا علمنا أن ثلثي النساء لا يصلن إلى قمة النشوة orgasm ولا يشعرن بالإشباع satisfaction عند ممارسة الحب.ومن السهل على الرجل الوصول إلى الذروة أثناء الجماع، إلا أن المسألة ليست كذلك بالنسبة للمرأة. وأحيانا تجد نفسها في حاجة إلى استخدام اليد من جانبها أو الشفتين
--> من جانب زوجها في الجنس الشفوي حتى تصل إلى قمة النشوة والإشباع.


إلا أن ذلك ليس هو الوسيلة المثلى بالضرورة!
فمن الممكن - بل ومن السهل أيضا - أن تصل المرأة إلى الذروة من معاشرة الذكر لها واستخدامه فقط عضوه الذكري (دون اللجوء إلى وسائل أخرى كاليدين أو الشفتين..الخ) وذلك على النحو التالي:


(1) معرفة النقاط الحساسة hot Spots في الجسم
إن جسم المرأة يحتاج إلى عملية "استطلاع" دقيقة. فلا بد مثلا من لمس كل بوصة في جسمها لمعرفة حساسيته وبالتالي مدى استجابة المرأة عند استثارة هذا الجزء.

وهناك نقاط حساسة تعرفها المرأة في جسمها وأهمها البظر (وهو يشبه حبة الفستق الصغيرة أعلى فتحة المهبل حيث يلتقي الشفرتان الصغيرتان في عضو التأنيث) ونقطة جي G-spot (التي اكتشفها العالم الألماني إرنست جرافينبورغ Ernst Grafenberg وأطلق الحرف الأول من لقبه عليها).

وهي عبارة عن كتلة صغيرة من الألياف والأنسجة داخل المهبل (ثلث المسافة من فتحة المهبل إلى فتحة عنق الرحم على الجدار الأمامي للمهبل).

ويمكن للزوج أن يكتشفها باستخدام إصبعيه السبابة والوسطى بعد دهانهما بالكريم وإدخالهما برفق في فتحة مهبل الزوجة. بحيث يكون كفه لأعلى. (ويمكن استخدام هضو التذكير بدلا من الإصبعين). ويقوم الزوج بالضغط قليلا بالإصبعين (أو برأس عضوه الذكري) على الجدار الأمامي للمهبل عند ثلثه السفلي إلى أن يعثر الزوج على جزء حساس أخشن قليلا من المنطقة الجلدية المحيطة به.


في الناحية المقابلة (على السطح الخلفي لجدار المهبل) توجد منطقة حساسة أخرى اكتشفها مؤخرا عالم من كوالالمبور وتسمى منطقة AFE (وهي الأحرف الأول من التعبير الإنكليزي Anterior Fornix Erotic Zone التي تعني "منطقة القبوة الخلفية القابلة للاستثارة"). وأخيرا اكتشف منطقة أخرى حساسة في غضو تأنيث المرأة تسنى U-spot (نقطة يو) وتقع فوق فتحة البول مباشرة وتحت البظر).


بالنسبة للرجل هناك نقاط حساسة أيضا أهمها رأس العضو الذكري والحشفة (الجلد الرخو الرقيق تحت عضو التذكير حيث تلتقي الرأس بالقضيب) والخط المار بمنتصف الخصيتين والجزء الموجود أسفل الخصيتين مباشرة.
والآن وبعد أن عرفت المرأة الأجزاء الحساسة في جسمها وجسم زوجها ينبغي وضع هذه الأجزاء موضع العمل والنشاط:


(أ) الرجل فوق المرأة:
ترقد المرأة على ظهرها وترفع ركبتيها للأعلى (أو لا ترفعها) ويأتيها الرجل من أعلى. وهذا الوضع لا يثير النقاط الحساسة في جسم المرأة بدرجة كافية. ولهذا يستحسن وضع وسادة أو اثنتين تحت الجزء السفلي من جسم المرأة لرفعه لأعلى حتى يحتك البظر بجسم الذكر أثناء الإيلاج والاختراق.

ويمكن -بدلا من استخدام الوسادة- قيام الأنثى برفع ساقيها ولفهما --> حول وسط الذكر أو حول عنقه. ويمكن وضع قدمي المرأة على كتفي الرجل، كما يمكن للمرأة أن ترفع ركبتيها لأعلى وتضع قدميها المسطحتين على صدر الرجل وهو يضاجعها.


هذا الوضع -كما تقول معظم النساء اللاتي جربنه- يساعد الأنثى على الوصول إلى ذروة النشوة مع الذكر باعتبار ذلك هو الهدف الأساسي للمرأة في معاشرة الرجل لها دون استعمال الأيدي أو الأصابع أو الشفاه أو أية وسائل أخرى.

والتكييف هو مفتاح الراحة والمتعة. وذكرت بعض النساء أنهن استخدمن الوسادة ووضعت أقدامهن على صدور أزواجهن في الوقت ذاته لمضاعفة الشعور باللذة. كما أن لهذا الوضع ميزة أخرى وهي تخفيف وزن جسم الأنثى أمام الذكر حتى تصبح طعناته أقوى وأعمق وأسرع.

والميزة الثالثة هي التكيف لتحقيق زاوية مناسبة للإيلاج حتى تمكن عضو الذكورة من الاحتكاك بالبظر خاصة مع قيام المرأة بحركات عكسية تجاه جسم الذكر أثناء الطعن والدفع إلى الأمام، كما تثير متعة الرجل عندما يشعر أن عضوه بالكامل يخترق المهبل كله. ومع تحقيق التكيف في هذا الوضع تشعر الانثى بمتعة بالغة ومدهشة تصعد بها إلى آفاق عالية جدا من اللذة والنشوة المركزة.


(ب) المرأة فوق الرجل:
هذا أفضل وضع للمرأة التي تريد الوصول إلى قمة النشوة orgasm بسرعة لأنها تستطيع السيطرة -في هذا الوضع- على الزاوية وعلى شرعة الطعن ومقدار اخترق الذكر للمهبل.


ولاستثارة الأجزاء الحساسة في جسم المرأة أثناء المضاجعة (وهي فوق الرجل) يمكنها أن تميل بجسمها إلى الأمام أو إلى الخلف مستندة إلى الفراش بيديها. وهذا الميل يزيد من فرص احتكاك البظر بعضو الذكورة. وذكر كثير من الزوجات والأزواج أن هذا الوضع يثير جميع المناطق الحساسة لدى الأنثى ويصل بها مع الذكر إلى قمة النشوة بسهولة.


(جـ) الرجل والمرأة جنبا إلى جنب
يقول الخبراء أن هذا الوضع (الذي يسمى "بوضع الملعقة" Spoon Position) مفيد جدا للمرأة الحامل وللزوجين المصابين أو المتعبين.


ترقد المرأة أولا على ظهرها وزوجها على جانبه. وتقوم المرأة بوضع ساقها (القريبة من زوجها) فوق ساقي الزوج، ثم تستدير وتضع ساقها الأخرى بين ساقيه (وتعطيه ظهرها) ويمكن في هذه الوضع استخدام جهاز هزاز vibrator لاستثارة البظر.

وهنا تظهر فائدة التكنولوجيا. ويقوم الرجل بممارسة الحب وهو راقد على جنبه وزوجته أيضا راقدة على جنبها وميزة هذا الوضع أن مهبل الزوجة يكون ضيقا بعض الشيء وأكثر انقباضا على قضيب الذكر كما تكون الزوجة أقل حرجا وخجلا من وضعها "كفارسة" (فوق الزوج). واسترخاء الزوجة يعجل بوصولها إلى الذروة.


(د) وضع الجلوس
ميزة هذا الوضع إطالة فترة الاستثارة بالنسبة للزوج. يجلس الزوجان متواجهين وسط الفراش ويحيط كل من الزوجين الآخر بساقيه بحيث تجلس المرأة على tخذي الزوج. ويضع كل من الطرفين يده اليمنى خلف عنق الطرف الآخر، واليسرى أسفل مؤخرة الطرف الآخر أيضا فيما تضع الزوجة قضيب زوجها داخل مهبلها. وبهذه الطريقة يحدث احتكاك قوي ببظر المرأة. يستمر الزوجان في الحركة الجنسية مع مداعبة الرقبة والنظر في حنان أو محبة إلى عيون الطرف الآخر.

وبالإمكان وضع وسادة أسفل الوركين حتى يستطيع الذكر استثارة "نقطة جي" G-Spot والبظر وذكرت الزوجات والأزواج الذين جربوا هذا الوضع أنه تغيير مثير حقق الإشباع والنشوة للطرفين على المستوى العاطفي والجنسي.











Sex is an advantage that he met for upgrading and improvement constantly. The couple is aware of the means to check the other party pleasure during sexual intercourse - but there is a possibility the existence of new methods you can try to expand the horizons of cohabitation and entering into other worlds of pleasure and gratification.


This issue is of particular importance if we know that two-thirds of women do not reach orgasm orgasm summit does not feel saturation satisfaction when making love. It is easy for the man to reach climax during sexual intercourse, but the question is not so for women. And sometimes find themselves in the need to use hand side or the lips by her husband in oral sex until you reach the top of euphoria and gratification.


But that is not necessarily the best way!
It is possible - but it is easy too - that women up to the peak of her male intercourse and use only the penis (without resorting to other means  or lips, etc.) so as follows:


(1) knowledge of the sensitive points of the body's hot Spots
The woman's body needs to process the "poll" minutes. It must, for example, touching every inch of her body to know the sensitivity and thus the extent of women's response when raising this part.

There are sensitive points defined by women in her body and the most important of the clitoris (which is like a grain of pistachio small top opening of the vagina where he meets Alhvrtan Alsgertan in member feminization) and G point G-spot (discovered by German scientist Ernst Gravenburg Ernst Grafenberg and launched the first letter of the title it).

It is a small mass of fibers and tissues inside the vagina (one third of the distance from the opening of the vagina to the cervix slot on the front wall of the vagina).

The husband can be detected by using fingers forefinger, Central after Dhanhma of the cream and gently enter them into the woman's vagina slot. So that his palm up. (Can be used Hio reminder instead of fingers). The pair clicking bit Balasbaan (or head of the penis) on the front wall of the vagina at the lower third of that found the pair on the sensitive part slightly rougher skin from the area surrounding it.


In the interview (on the rear surface of the vaginal wall) there are other sensitive area recently discovered the world from Kuala Lumpur and called the AFE (the first letters of the English expression Anterior Fornix Erotic Zone, which means "the vault area backlight excitability"). Finally discovered another area sensitive in Gdo of the feminization of women possible U-spot (point U) located directly above the slot urine and under the clitoris).


For men there is also sensitive points the most important of the head and the glans penis (flaccid skin slave under reminders member where the head meets penis) and the line passing through the middle of the testes and the section directly below the testicles.
Now, after that I knew of women in sensitive parts of her body and the body of her husband, these parts should be put into action and activity:


(A) men over women:
Woman lying on her back and lifted her knees up (or do not lift them) and men approach her from the top. This situation does not raise the sensitive points in a woman's body enough. This is advisable to put a pillow or two under the lower part of the woman's body to lift it even higher clitoris come into contact with the body of the male during penetration and penetration.

It can - instead of using the Pad - the female raising her legs and understanding about the middle of the male or around his neck. And women's feet can be placed on the shoulders of men, and women can lift her knees up and put her feet Almstahtin on the man's chest which Adhadjaha.


This situation - as they say most women who Ejrebnh - helps the female to reach the peak of orgasm with the male as it is the primary goal of women in cohabitation with a man without the use of hands or fingers or lips, or any other means.

Conditioning is the key to comfort and pleasure. Some women said they used a pillow and put their feet on the release of their husbands at the same time to maximize the feeling of pleasure. Also for this situation is another feature which reduce the weight of the female to the male body even become Tanath stronger, deeper and faster.

The third feature is the adjustment to achieve suitable for insertion angle so as to enable the male member of the clitoris, especially with the friction that women have an adverse movements toward the male body during the appeal and payment forward, also raise a fun guy when he feels that the member fully penetrates the vagina as a whole. However achieve adaptation in this situation feel very enjoyably female and amazing climb to very high heights of pleasure and orgasm intensive.


(B) women over men:
This is the best place for women who want to reach the top of orgasm orgasm quickly because they can not control - in this situation - on the corner and the Bill of appeal and the amount of broke above the vagina.


To stimulate the sensitive parts of a woman's body during intercourse (which is above man) can tend to her body forward or backward based on the bed with her hands. This tendency increases the chances of friction clitoris member masculinity. He said many of the wives and husbands that this situation raises all the sensitive areas and up female with the male orgasm summit easily.


(C) men and women together
Experts say that this situation (which is called "to put the spoon" Spoon Position) is very beneficial for pregnant women and a couple injured or tired.


First woman lying on her back and her husband on his side. The woman put her leg (near her husband) above the pair's legs, and then turn around and put her other leg between his legs (and give back) and can be in this situation the use of a vibrator vibrator to stimulate the clitoris.

Here is useful technology. The exercise of love, a man lying on his side, and his wife, also lying on her side and the advantage of this situation is that the wife's vagina be somewhat narrow and more   on rod mentioned as wife should be less embarrassed and ashamed of developed "Kavarsh" (above the pair). And relaxed wife accelerate their access to the peak.


(D) the sitting position
The advantage of this situation to prolong arousal for the pair. Sitting couple  the center bed and surrounded each of the other spouses legs so that women sit on the t TAKE pair. And puts both sides of his right hand behind the neck of the other party, the left and down the back of the other party also with the wife put her husband's penis inside her vagina. In this way, friction occurs Strong women Bbzer. The couple continues to citizenship movement with fondling neck and consider tenderness or love to the eyes of the other party.

It is possible to put a pillow down hips even can excitability male "G point" G-Spot and clitoris reported wives and couples who have experienced this situation it is a dramatic change achieved saturation and ecstasy of the parties on an emotional level and sexual abuse.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق