السبت، 13 يوليو، 2013

ما هو الشيء الممل اثناء الجنس



دارسة تؤكد ان اكثر العادات الجنسيه التي تزعج النساء أثناء ممارسة الجنس وتتلخص في سبعة أمور أساسية.



هناك أمور عديدة تزعج النساء أثناء ممارسة الجنس، حيث تم إجراء بحث موسع اجري على عدد كبير من النساء في الولايات المتحدة الأمريكية. كانت النتيجة أن اكثر العادات الجنسية التي تزعج النساء تتلخص في سبعة أمور أساسية نجملها بآلاتي.

· طلب الأذن: اكثر الأمور التي تزعج النساء هي أن يقوم الرجل بطلب ممارسة الجنس من زوجته، بمعنى أن الزوج يجب أن يعرف كيف يشعر الزوجة برغبته في ممارسة الجنس عن طريق التلميح ودون أن يضطر إلى التصريح.

فمجرد نظرة ذات معنى أو لمسة معينة قد تكون كافية لجعل الزوجة تفهم المغزى دون أن يضطر الزوج إلى مضايقة الزوجة بطلب ممارسة الجنس بشكل مباشر.

· توقع التصرفات: هذه المشكلة تبدأ بالظهور عندما تمضي فترة طويلة على الزواج، حيث تبدأ الزوجة بمعرفة وتوقع جميع التصرفات التي قد يقدم عليها الزوج أثناء ممارسة العملية الجنسية.

لذلك يفيد العلماء أن اكثر أسباب الخيانة الزوجية هي الملل وعدم التجديد في ممارسة الجنس. لذلك ينصح الرجال بالتجديد و الإبداع في الحياة الجنسية لان العلاقة الزوجية يفترض أن تمتد لسنوات طويلة لذلك لا يجب أن يسمح للملل بالتسرب إلى الحياة.

· ممارسة الجنس الروتيني: تعتبر الكثير من النساء ممارسة الجنس دون أية عاطفة ممل جدا. فليس هناك امرأة تحب أن تعامل على أنها أداة جنسية للرجل، لذلك ينصح الخبراء أن يقوم الرجال بمراعاة مشاعر النساء أثناء الممارسة الجنسية حيث أن بعض النساء لا يظهرن شعورهن بالضيق من هذه المعاملة إلا أنهن يشعرن بها، هذا الأمر قد يخلق تعقيدات كبيرة تحت السطح قد تتراكم لتصبح مشكلة كبيرة في أي مرحلة من عمر الزواج.

· بذل جهد إضافي ليبدو الموضوع اكثر رومانسية: قد تبدو العلاقة الزوجية روتينية بعد انقضاء فترة على الزواج، وقد يبدو الأمر للرجل أن موضوع الجنس قد اصبح مفروغا منه لكن الأمر مختلف بالنسبة للزوجة. إنها بحاجة أن تشعر بدفء وحنان الرجل وأن تشعر كل يوم أنة يزداد رومانسية وشوقا لزوجته.

لذلك على الأزواج أن يقوموا ببعض التصرفات البسيطة التي تجعل الزوجة تشعر أنها لا زالت تحتل مكانة عالية في حياة الزوج، كأن يترك لها ملاحظة مثيرة قبل الخروج إلى العمل، أو أن يملأ المكان بالشموع لتفاجأ به بانتظارها عند عودتها من الخارج، الأمر فقط بحاجة إلى لفتات بسيطة تضفي النشاط و الرومانسية على الحياة.

· ممارسة الجنس في نفس المكان: إن الزوجة قد تشعر بالملل إذا ما كانت الممارسة الجنسية بينها وبين الزوج تحدث في نفس المكان لفترة طويلة جدا، والحلول لهذه المشكلة بسيطة فالغرف في المنزل متعددة والخيارات مفتوحة. أما إذا تعذر ذلك فتغيير الستائر في نفس الغرفة أو استبدال الألوان المستخدمة في الدهان قد تساعد على كسر الروتين و الملل.

· كثرة الكلام أو عدم الكلام: إن المرأة تشعر بالضيق إذا ما قام الزوج بإعادة نفس الكلام أثناء ممارسة الجنس حتى يصبح الموضوع بالنسبة لها شريط ممجوج يعاد كل مرة أثناء العملية الجنسية. لذلك ينصح الرجال بتغيير الجمل المستخدمة من حين لاخر لكسر الملل و الروتين.

المشكلة الأخرى في هذا السياق هي أن الزوج قد يكون من النوع الذي لا يتكلم أثناء ممارسة الجنس، هذا الصمت المطبق قد يدفع الزوجة إلى فقدان الرغبة في ممارسة الجنس مع الزوج أو قد يؤدي إلى فقدان الشهوة الجنسية عند المرأة.

· عدم الرغبة في كسر الروتين: قد تفقد الزوجة الرغبة في ممارسة الجنس مع الزوج إذا توقف الرجل عن البحث عن وسائل جديدة للمتعة الجنسية . فالزوجات يشعرن بالضيق في حالة قيام الأزواج بممارسة الجنس بطريقة واحدة على مدى سنوات الزواج. لذلك يجب التجديد دائما في الحياة الجنسية بين الزوجين

 





















Study confirms that more sexual habits that annoy women during sex and summed up in seven basic things.



There are many things bother the women during sex, where they were conducting an extensive search conducted on a large number of women in the United States of America. The result was that more sexual habits that annoy women summed up in seven basic things summarized as follows.

· Request the ear: more things that bother the women is that the men seek sex from his wife, in the sense that the husband must know how to feel wife's desire to have sex by the hint and without being forced to permit.

Merely a meaningful look or a certain touch may be enough to make his wife understand the meaning without having to harass spouse sex request directly.

· Predicted behaviors: This problem begin to appear when moving a long marriage, where the wife begins to know and expect all actions that may be provided by the husband during sexual activity.

So scientists report that more reasons for infidelity are boredom and lack of innovation in sex. Therefore, men are advised to renewal and creativity in sexual life because the marital relationship is supposed to stretch for many years, so you should not be allowed to boredom to leak life.

· Exercise routine Gender: are a lot of women to have sex without any emotion is very boring. There is no woman likes to be treated as sex objects for men, so experts advise that the men take into account the feelings of women during sexual intercourse, where some women not show their hair upset of this treatment, but they feel it, this could create major complications beneath the surface may accumulate to become a big problem at any stage of the age of marriage.

· Make an extra effort to seem more romantic theme: the marital relationship may seem routine after the expiration of the period of the marriage, it may seem for a man to be the subject of sex has become a foregone conclusion but it is different for the wife. They need to feel the warmth and tenderness of the man that you feel every day it's getting romantic and longing for his wife.

So on couples to do some actions Statistics that make the wife feel that they are still occupies a high position in the life of a spouse, if the leaves have Note exciting before going out to work, or to fill the place with candles to be surprised by waiting upon her return from abroad, just need to gestures simple lend activity and romantic life.

· Sex in the same place: The wife may feel bored if they had sexual intercourse between them and the pair spoke in the same place for too long, and the solutions to this problem is simple rooms are in the house and multiple options open. If this is not possible, Changing the curtains in the same room or replace the colors used in the paint may help to break the routine and boredom.

· Much talk or not to talk: that women feel upset if he re-pair the same thing during sex even become a topic for her bar repugnant re every time during sex. Therefore, men are advised to change the sentences used from time to time to break the boredom and routine.

The other problem in this context is that the pair may be the type who does not speak during sex, this silence may lead to the loss of wife wanting to have sex with their husbands or may lead to loss of libido in women.

· You do not want to break the routine: You may lose the wife's desire to have sex with their husbands if the man stopped the search for new means of sexual pleasure.  feel upset in the event of a cyber-sex couples the same way over the years of marriage. Renewal must therefore always in the sexual life between the spouses

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق